- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavý koníček bavit se reklamacemi. Stejně by mě zajímalo co tedy vlastně tomu laptopu bylo když se jiskřilo od konektoru adaptéru. My na prumyslovce bychom usoudili že tam byl nějaký kurz šlus.
Koníček to je jistě zajímavý Ale díky bohu stále mě to do toho stádia ještě nedostalo. Pro mě reklamace zboží, je díky bohu stále jen nutností.
A co se týče závady. Nikdy mi nebylo podáno oficiální vyjádření o tom, co vlastně bylo příčinou "odpálení" základní desky od vyskratovaného konektoru. Podle mých zkušeností, laptop nebyl vybaven dostatečně silnou proti přepěťovou pojistkou a do laptopu nateklo více "šťávičky" než by mu bývalo bylo libo.
Běžná věc, takových odpálených konektorů jsem měnil nesčetně. Ve výsledku než reklamaci, tak jsem za libru padesát koupil konektor, druhý den přišel a za hodinu práce nebylo co řešit. Ano, vím že nejsem v Česku, tady bych dostal okamžitě výměnou nový laptop (například), ale co data na disku, že ano? Takže celé je to o tom, že žijete v Česku, kde se každý každého snaží odrbat a když ne, tak se to předpokládá.