Diskuse

Jednooký "Ajťák" mezi slepými

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma. Musím Vás, ale zklamat. Nejste skopec. Jste asi ryba. Jako ajťák , snad věříte vědcům.

Od vzniku astrologie, se souhvězdí trochu posunula.

0 0
možnosti

Trochu Vám závidím ten elán, chuť do života a sílu prát se s nepřízní, všechno to z vás vyzařuje R^

2 0
možnosti

Já Vám děkuji, velice mě Vaši pozitivní reakci na můj článek, hodně mě to potěšilo. Ono to je velice jednoduché, buď zůstanete pozitivní a budete mít chuť s tím něco dělat a budete toužit po normálním životě a nebo promarníte život, protože si budete zoufat a trápit se sama nad sebou :-)

0 0
možnosti

Pane já Vám děkuji....byl jsem dnes nějaký rozechvělí a moje prsty nestíhaly moje myšlenky, seskupovat do snadno čitelné a srozumitelné formy....udělal jsem pár úprav a doufám, že to už bude v pořádku. Díky za Vaši reakciR^

1 0
možnosti