Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Příklad v okolí? Vždyť to je celá vláda se senátem, poslaneckou sněmovnou a většina státem dotovaných podniků!!!! Ta je největším příkladem rčení "Z cizího krev neteče".

0 0
možnosti
ZB

Já ještě dokážu pochopit, že když to platí firma, dám si steak z argentinského býka, i když jinak bych si dala tak polívku s rohlíkem. Teda v případě, že mám ráda steaky nebo to aspoň chci ochutnat, jestli je to fakt tak super. Už moc nechápu, když si dá někdo steak, který vlastně nemá rád, ale byl nejdražší tak ho chci.

Ale takové to plýtvání typu deset piv pro šest lidí mi fakt hlava nebere.

0 0
možnosti
VH

Jako pohádky - dobré.

Principiálně máte ovšem pravdu. Je tragedií, že většina nechápe, že stát nevydělává, že jen rozdává naše daně. Tedy že se jedná o naše peníze. Vždy.

2 0
možnosti
Foto

Je to sice smutné, ale musím s vámi naprosto souhlasit. V tomto se na nás minulý režim podepsal nejvíc.

2 0
možnosti
JH

I já s vámi musím souhlasit, máte naprostou pravdu. Bohužel :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1061x
Jsem člověk, který se snaží přetrvat co nejdéle v tom stavu. To to je informace, které by měla stačit k dosažení potřebných 100 znaků :-)

Seznam rubrik