VIP tarif za nejnižší cenu…příběh o neomezující ceně tarifu za neomezeném volání

29. 06. 2017 7:45:25
Nemusíte vlastnit firmu ani být vlastníkem dvaceti mobilních čísel. Pro získání příznivé ceny tarifu u vašeho mobilního operátora opravdu bohatě stačí, když pochopíte, jak funguje systém a nebojíte se používat svá ústa.........

.........mobilní operátoři mají slušné tarify, ale jen pro někoho............

Chtěl bych hned na začátku tohoto článku předeslat důležitou informaci. Pokud jste vlastníkem mobilní telefonu a provoláte méně jak sto korun měsíčně a nepoužíváte datový internet v mobilu, nebude pro vás asi tento článek moc inspirující. To vám však nebrání, přečíst si těchto pár řádků mého článku. Pokusím se jen pár větách popsat to, jak jsem pochopil, že základem vyjednávání nové smlouvy u mobilního operátora je opravdu znalost poměrů a možná také zdatnost v používání verbálního projevu, ale i to se dá snadno naučit.

V březnu roku 2014 jsem zjistil, že mi do dvou měsíců vyprší smlouva na volání u mého mobilního operátora. A tak jsem začal uvažovat o tom, jak to udělat abych už nemusel platit každý měsíc více, jak dvanáct set korun. V tom roce se začalo rozjíždět u všech operátorů neomezené volání s datovým mobilní internetem. Cena takové tarifu vyšla přibližně na 750 – 800 korun měsíčně. Což nebylo tak zlé, ale už tehdy jsem věděl od svého kamaráda, že lze vykomunikovat mnohem příznivější cenu.

A ono to opravdu šlo. Shodou náhod jsem si v té době pořídil nový mobilní telefon a měl jsem tehdy ještě starou sim-kartu. Můj nový mobil už byl dělaný na micro sim –karty, proto mi nezbývalo nic jiného než zavolat na číslo svého operátora a zažádat si o novu. Slečna či mladá paní byla velice vstřícná a ochotná,mou žádost jsme společně vyřídili během pár chvil. Při autorizování mé žádosti do systému si všímavá slečna operátorka všimla, že mi za necelé dva měsíce bude končit má smlouva. A začala býti ještě vstřícnější než před tím. V hlavě mi v té chvíli proběhla zásadní otázka: „proč toho nevyužít?“. Začal jsem se tedy vyptávat, jaké jsou možnosti a jaký současný tarif by mně ona doporučila.

Já samozřejmě věděl, co chci. To mi ale vůbec nebránilo v tom dát jí prostor pro její nabídky. Tehdy mi nabídla neomezené volání do všech sítí s neomezeným počtem sms do všech sítí a s datovým internet (1.5 GB dat) za cenu 750 korun, takže úplně běžnou cenu. Má reakce byla přímočará, ihned jsem jí dal najevo to, že cena není příznivá a že jsem stejně chtěl u jejich společnosti končit. Slečna také zareagovala a zajímala se proč?? Vysvětlil jsem jí, že u jejich společnosti nedostanu slevu na svoji invaliditu a u jiné konkurenční společnosti mi tuhle slevu prostě dají. Slečna ani vteřinu nezaváhala a dvou set korunovou slevu mi také nabídla, i když jsem měl zjištěno, že tahle možnost u mého operátora prostě není. Do konce mi tehdy slíbila, že když s ní podepíši smlouvu ihned, dostanu ještě dalších deset procent slevy s celkové částky tarifu tedy 75 korun. Neváhal jsem, v té době, v roce 2014 to byla cena k nezaplacení. Protože, když jsem si spočítal, že z původních 750 korun mi bude odečteno celkem 275 korun. Výsledná částka mého nového tarifu byla 475 korun, tedy skoro o 37% nižší cena, to bylo a stále je celkem přijatelné. Nesmím pominout fakt, že dodnes jsem nikde a nikomu nepředložil to, že jsem invalidní důchodce a už ani dokládat nebudu, protože ve smlouvě nemám napsanou slevu na invalidu, ale prostě jen slevu 36,66 %.

A proto vždy a všem radím, aby se vůbec nebáli a řekli si o slevu. A to, že vás jeden člověk na call centru odmítne, to přece ještě není vůbec rozhodující a neznamená to, že s tím dalším “člobrdíčkem“ se už nedohodnete. V loni mě končila tahle výhodná smlouva, asi měsíc a půl před jejím vypršením se mi ozval zaměstnanec péče o zákazníky, který měl za úkol mě upozornit na to, že mi bude končit v dohledné době smlouva. Nabídl mi její prodloužení a já nebyl proti. Teda do té doby než jsem se ho zeptal, zda smlouva bude podepsána za stejných podmínek, které jsem měl doposud. Když pracovník péče o zákazníky, zjistil, co mám vlastně za tarif, začalo z jeho strany nebývalé vykrucování a mně v tu chvíli bylo jasné, že narazila kosa na kámen. Po asi pěti minutách jsem z něho konečně dostal odpověď, sice nesouhlasnou odpověď, ale dostal. Moje odpověď byla rázná a srozumitelná: „když nedáte tak nedáte, holt přejdu tam, kde mi dají přívětivější cenu“, hovor jsem ukončil a dal jsem tomu potřebný čas. Asi za čtrnáct dní jsem zvedl v pátek odpoledne telefon a vytočil jsem číslo svého operátora, po vyslechnutí několika písní v hlasovém automatu jsem byl konečně přepojen na člověka, tím člověkem byla opět žena, což mi absolutně nevadilo, spíše naopak. Vysvětlil jsem jí svůj problém a čekal, jaká nabídka s její strany mi bude nabídnuta. Žena operátorka byla rozumná a vysvětlila mi, že mám opravdu nestandartní tarif a že o jeho prodloužení nemůže sama rozhodnout. Její nabídka byla velice rozumná. Nabídla mi, že mou žádost postoupí na věrnostní oddělení, kde bude zpracována a já budu nejdéle do třech pracovních dnů kontaktován. Netrvalo to ani 24 hodin a já měl prodlouženou smlouvu na další dva roky.

Zda se to až neuvěřitelné, že??? Ale ono to tak prostě je. Vždyť je to přece nesmysl, aby se ceny za volání v Čechách držely na tak nehorázných a přemrštěných cenách. Oni sami operátoři už na to přicházejí, sice nešli dolů s cenou za volání, ale alespoň navýšili data na mobilní internet a to celkem rapidně a konečně zrušili roaming, což je myslím také plus.

Já už se těším, až mi bude příští rok na jaře opět končit smlouva a budu moci opět licitovat o nové výši svého tarifu. Doufám, že opět zůstane stejná cena, ale chtěl bych se posunout v množství mobilních internetových dat z 1,5GB na alespoň 6 GB. Tak uvidíme, jak se to povede.

A co vy??? Kdy vám končí smlouva??? Také zkusíte zabojovat za lepší cenu svého tarifu???

Autor: Jiří Havlíček | čtvrtek 29.6.2017 7:45 | karma článku: 26.93 | přečteno: 2258x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

I duše mohou plakat

Někdy potkáte někoho, bez koho už nedokážete žít..., a tak, když vás osud rozdělí a pak následně zase spojí, neváháte ani chviličku... (Pro Marušku... )

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 75 |

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.68 | Přečteno: 252 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.69 | Přečteno: 1500 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.66 | Přečteno: 475 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |
Počet článků 12 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1061

Jsem člověk, který se snaží přetrvat co nejdéle v tom stavu. To to je informace, které by měla stačit k dosažení potřebných 100 znaků :-)

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...