Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nezlobte se na mě, ale reklamovat vložky do bot je kravina non plus ultra a reklamace je zcela oprávněně zamítnuta

1 0
možnosti

Vážený pane, možná že reklamace vložek do bot je kravina non plus ultra. Ale co když je ta "vložka" nedílnou součástí stélky, tedy součástí boty a rozpadne se?? Stále je to kravina non plus ultra?? Mám akceptovat to,že si koupím kvalitní obuv, za kterou také zaplatím adekvátní cenu a ona se po měsíci nošení rozpadne??

4 0
možnosti
Foto

Zajímavý koníček bavit se reklamacemi. Stejně by mě zajímalo co tedy vlastně tomu laptopu bylo když se jiskřilo od konektoru adaptéru. My na prumyslovce bychom usoudili že tam byl nějaký kurz šlus.

1 0
možnosti

Koníček to je jistě zajímavý:-) Ale díky bohu stále mě to do toho stádia ještě nedostalo. Pro mě reklamace zboží, je díky bohu stále jen nutností.

A co se týče závady. Nikdy mi nebylo podáno oficiální vyjádření o tom, co vlastně bylo příčinou "odpálení" základní desky od vyskratovaného konektoru. Podle mých zkušeností, laptop nebyl vybaven dostatečně silnou proti přepěťovou pojistkou a do laptopu nateklo více "šťávičky" než by mu bývalo bylo libo. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1061x
Jsem člověk, který se snaží přetrvat co nejdéle v tom stavu. To to je informace, které by měla stačit k dosažení potřebných 100 znaků :-)

Seznam rubrik