Diskuse

VIP tarif za nejnižší cenu…příběh o neomezující ceně tarifu za neomezeném volání

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pohrůžkou, že odejdu k jinému operátorovi, jsem získala smlouvu na 2 roky za 399 Kč, která zahrnuje, neomezené volání a SMS a 1,5 Giga Intenetu. Stačilo oznámit na zákaznickou linku, že odejdu a další den volali z oddělení pro individuální kleinty a nabídli tento tarif. Neber to.

1 0
možnosti
KT

Moje zkušenost s TM:

Zákazníkem jsem od čtvrtého dne, kdy v ČR zahájil svoji činnost operátor Paegas, kterého pak TM pohltil. Od čtvrtého dne proto, že před jedinou provozovnou v pražské Londýnské ulici stáli lidi frontu jak za socíku před Mototechnou, když měli dostat Favority a Žigulíky. Naštěstí jsem objevil obchodní zastoupení na Kladně, kde, bůhví proč, tenkrát pro změnu nebyl vůbec nikdo.

Před šesti léty mi byla při obnově smlouvy nabídnuta slušná věrnostní sleva. Kdo by ji nebral, že? Moje radost trvala pouhé čtyři roky. Při poslední obnově smlouvy mi klientská pracovnice stroze sdělila, že můj původní tarif už byl zrušen a já si mám (skoro to znělo jako musím) vybrat z těch nových, ale za plnou cenu. Věrnostní slevu mi TM ruší, protože už pro ně nejsem dostatečně bonitní zákazník. Tržby za moje hovory a SMS jsou jenom průměrné, datové služby nevyužívám. Takže co?! V silné časové tísni jsem uzavřel pro mne nevýhodnou smlouvu, která naštěstí končí letos v říjnu.

Smlouvat nebudu - na 99% rovnou odejdu.

2 0
možnosti

TM jsou docela zmetci, lepší domluva je s Vodafonem nebo O2.

1 0
možnosti
JH

Pane Pavelka je to přesně tak, jak,říkáte. Rozhodující je na koho narazíte. A proto jak jsem psal, je důležité snažit se řešit svůj tarif alespoň dva měsíce předem, aby jste měl tu možnost buď opravdu odejít a nebo zkusit více pokusů a vykomunikovat slevu u stávajícího operátora. Já jsem také u TM a momentálně jsem spokojený. A také mi vadí fakt, že se nedávají takovéto tarify za věrnost, ale za vaší drzost. Drzost, která vás donutí říci si o nějakou tu službu navíc nebo o snížení ceny vašeho tarifu.

2 0
možnosti
LK

L96e36o78š 42K75a31ň90a

29. 6. 2017 10:32

Zajímavé. Proč je ale tohle handrkování pouze v Česku?

Ještě malá poznámka. Roaming nezrušili operátoři, ale EU a pouze v EU. Podívejte se kolik teď stojí 1MB, když pojedete do Švýcarska.

2 0
možnosti
JH

Omlouvám se, máte pochopitelně pravdu, co se týče roammingu....díky za reakci:-)

0 0
možnosti
Foto

J79a52n 19P79a58v51e39l57k15a

29. 6. 2017 10:19

Co píšete je hezké. Ale často se operátor s Vámi nebude o tomto bavit dokud neřeknete když odcházíte. A pokud narazite na operátora kterýmu zrovna druhej partner nedal a on je nevrlej, tak malte smůlu. A jakmile Vám dají ČVOP, tak už se s Váma nikdo nebaví.

To je moje zkušenost. Ale na druhou stranu, od VF jsem odešel k TM a nestězuji si.

Jinak tohle smlouvání jak někde v Arábii na trhu mi vadí, ale mnohem více to, že nejsou pevně daná pravidla na nějaké slevy za věrnost, atd. a jste odkázanej na libovůli konkrétního člověka.

4 0
možnosti
OP

Milý pane, tyto slevy existují proto, že na světě je celkem málo důsledných lidí. Kdyby se všichni handrkovali a nárokovali si slevy, tento váš výdobytek by zanikl :-)

2 0
možnosti
LM

Kdyz myslite;-)

0 0
možnosti
PD

no, tenhle systém handrkovaní jak na trhu v Bagdádu se mi silně nelíbí, skryté tarify, firemní tarify pro státní správu de fakto zadarmo, po skoro 20 letech u jednoho operátora pro ně nejsem "věrný zákazník"...sečteno a podtrženo, dovolili by si toto na západ od Aše?

4 0
možnosti
JH

Absolutně souhlasím s tím,co píšete. bohužel zatím není v naší moci s tím něco udělat. :-/ Dokud to nebude nastaveno zákonem a nebudou určené tvrdé postihy za porušení takového zákonu, není jiná cesta než se handrkovat .-/

2 0
možnosti